יום רביעי, 6 בפברואר 2013

עסקה סודית בהזמנת לינה ב-Oakwood Apartments 200 Squared Chicago, שיקאגו, אילינוי, ארצות הברית

שיקאגו, אילינוי, ארצות הברית, Oakwood Apartments 200 Squared Chicago

Oakwood Apartments 200 Squared Chicago

דירות הנופש המרווחות ממוקמות במגניפיסנט מייל, מרחק של הליכה מהירה אל Clark Street Bridge, Monument with Standing Beast ו300 North LaSalle. ממוקמות במרכז העיר, דירות הנופש הפופולריות מאפשרות גישה קלה לאטרקציות, לבידור ולחנויות.

Oakwood Apartments 200 Squared Chicago מציע קונסיירז', בריכה פנימית וסאונה. כמו כן תמצאו בדירות נופש חדרי דיונים, סאונה ומרכז עסקים. לנוחיות האורחים, הOakwood Apartments 200 Squared Chicago נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם דירות מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

דירות הנופש Oakwood Apartments 200 Squared Chicago מציעות יחידת דיור מאובזרת עם מטבח ומכבסה. המטבחון הכולל מיקרוגל ותוכלו להכין את ארוחותיכם בזמנכם החופשי. בהדירות נופש תמצאו כמה דירות מרווחות הערוכות לאירוח משפחות.

בOakwood Apartments 200 Squared Chicago יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בשכנות לדירות נופש.

במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של שיקאגו, כמו למשל 321 North Clark ובית העירייה של שיקאגו. המרחק של Gary-Chicago Airport (GYY) מן דירות הנופש הינו 40 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מטבחון, מיקרוגל, גישה לכסא גלגלים, פאב, בית קפה, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, סאונה, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', חדרי דיונים, השכרת אופניים, מחשב, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


210 North Wells Street, דה לופ, שיקאגו, ארצות הברית


   

עם hotels-seeker.com תוכלו לבצע השוואת מחירים אחת עבור Oakwood Apartments 200 Squared Chicago ולקבל הדיל הטוב ביותר מתוך מאות אתרי הזמנות. הבטחה למחיר הטוב ביותר ב Oakwood Apartments 200 Squared Chicago כשמבצעים את החיפוש עם hotels-seeker.com.

Oakwood Apartments 200 Squared Chicago
שיקאגו
אילינוי, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה