יום שלישי, 5 בפברואר 2013

לינה מומלצת באישור מידי ב-Four Seasons Hotel Chicago, שיקאגו, אילינוי, ארצות הברית

שיקאגו, אילינוי, ארצות הברית, Four Seasons Hotel Chicago

Four Seasons Hotel Chicago

המלון המודרני ממוקם במגניפיסנט מייל, רק מספר דקות הליכה אל Loyola University Museum of Art, מרכז ג'ון האנקוק וווטר טאוור פלייס. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר שיקאגו.

האורחים יכולים ליהנות מאימון יומי במרכז הכושר או לטבול בבריכת שחייה. הספא של המלון מציע מבחר טיפולי יופי ומסאז'ים לטיפוח הגוף והנפש. בתוך שטח המלון יש גם עמדת עיתונים וחנות מזכרות/מתנות.

כל החדרים אלגנטיים ומודרנים, מצויידים בנגן די וי די, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת ומשקיפים על הנוף המרשים של האגם והעיר. החדרים מלאי שיק ומכילים טלפון, מגהץ ומיני בר ובנוסף הם ממוזגים. חדר האמבטיה עשוי שייש וכולל חלוקי רחצה ומייבש שיער.

בבר של Four Seasons Hotel Chicago תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו להזמין את ארוחותכם משרות החדרים או ליהנות מתפריט אמריקאי במסעדה. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של שיקאגו, כמו למשל המוזיאון לאמנות עכשווית שנמצא במרחק הליכה קצר. המרחק של Gary-Chicago Airport (GYY) מן המלון הינו 50 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, חלוקי רחצה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, אגם, טרקלין, מתקני כושר, ג'קוזי, ספא ומכון בריאות, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, עמדת עיתונים, נושאי מזוודות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 89 ביקורות אורחים
מצאנו 10 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 6 ביקורות על הנוף לאגם 5 אמרו שהוא היה יפהפה
9 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 9 ימליצו לאכול בה
24 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 24 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 15 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן

120 E Delaware Place, גולד קוסט, שיקאגו, ארצות הברית


   

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Four Seasons Hotel Chicago מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בFour Seasons Hotel Chicago עם hotels-seeker.com.

Four Seasons Hotel Chicago
שיקאגו
אילינוי, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה