יום רביעי, 6 בפברואר 2013

הנחות עד 80% בהזמנת לינות ב-Oakwood Apartments At The Tides Chicago, שיקאגו, אילינוי, ארצות הברית

שיקאגו, אילינוי, ארצות הברית, Oakwood Apartments At The Tides Chicago

Oakwood Apartments At The Tides Chicago

דירות הנופש ממוקמות במגניפיסנט מייל, קרוב לHarris Theater וExelon Pavilions. דירות הנופש הנוחות מציעות מטבחון וספא יום המציע מגוון טיפולים מפנקים.

Oakwood Apartments At The Tides Chicago מציע מעלית, סאונה ובריכה. בדירות נופש תמצאו ניקוי יבש, מרכז עסקים ומועדון כושר. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהדירות נופש ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר.

בדירות המרווחות של Oakwood Apartments At The Tides Chicago תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. כל דירה מכילה גם נגן די וי די ומיקרוגל. חדר האמבטיה כולל אמבטיה נפרדת ומייבש שיער.

בבית הקפה של דירות הנופש תוכלו לשבת בנחת עם משקה חם או קר ואף להנות מארוחה קלה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בשכנות לדירות נופש.

דירות הנופש ממוקמות באופן אידיאלי קרוב לאטרקציות התיירותיות של שיקאגו, עם תיאטרון דפיאנט רק מספר דקות הליכה וBoeing Galleries אשר נמצא במרחק של 10 דקות הליכה. גשר מישיגן אבניו וBP Pedestrian Bridge ממוקמים במרחק 10 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, אמבטיה, מגרש משחקים, מתקני כושר, ספא ומכון בריאות, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00





 

עם hotels-seeker.com תוכלו לבצע השוואת מחירים אחת עבור Oakwood Apartments At The Tides Chicago ולקבל הדיל הטוב ביותר מתוך מאות אתרי הזמנות. הבטחה למחיר הטוב ביותר ב Oakwood Apartments At The Tides Chicago כשמבצעים את החיפוש עם hotels-seeker.com.

Oakwood Apartments At The Tides Chicago
שיקאגו
אילינוי, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה