יום שלישי, 5 בפברואר 2013

נופש מדהים ומהמם ב-Bridgestreet - The Sterling, שיקאגו, אילינוי, ארצות הברית

שיקאגו, אילינוי, ארצות הברית, Bridgestreet - The Sterling

Bridgestreet - The Sterling

בדירות נופש Bridgestreet - The Sterling יש בריכה, סאונה, ומעלית. דירות הנופש השקטות נמצאת במגניפיסנט מייל, כ-20 דקות ממרכז העיר שיקאגו.

בBridgestreet - The Sterling תמצאו 389 דירות וגם מגרשי טניס ומועדון כושר. בדירות נופש יש קונסיירז', שירותי בייביסיטר וקבלה הפועלת 24 שעות. אורחים שרוצים להתאמן במהלך חופשתם בהדירות נופש ישמחו לשמוע שהמקום מפעיל חדר כושר.

בדירות המרווחות של Bridgestreet - The Sterling תיהנו ממרפסת פרטית, מכונת קפה וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו טלפון.

באספרסו בר של דירות הנופש תוכלו להתרווח עם קפה או תה ולהנות מארוחה קלה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות לדירות נופש.

במרחק הליכה קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של שיקאגו, כמו למשל Cadillac Palace Theatre, House Of Blues וClark Street Bridge. המרחק אל Chicago Varnish Company Building וMonument with Standing Beast הוא עשר דקות הליכה , ובמרחק של 40 דקות נסיעה מן דירות הנופש נמצא Gary-Chicago Airport (GYY).

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, סאונה, מתקני כושר, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, מרכז כנסים, שירות השכמה, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


345 North LaSalle, ריבר נורת', שיקאגו, ארצות הברית


   

עם hotels-seeker.com תוכלו לבצע השוואת מחירים אחת עבור Bridgestreet - The Sterling ולקבל הדיל הטוב ביותר מתוך מאות אתרי הזמנות. הבטחה למחיר הטוב ביותר ב Bridgestreet - The Sterling כשמבצעים את החיפוש עם hotels-seeker.com.

Bridgestreet - The Sterling
שיקאגו
אילינוי, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה